Workshop Nowhere

In oktober moest Opslaan Als een week lang workshop les geven in film maken aan middelbare scholieren. Dit gebeurden bij Nowhere in Amsterdam.

In deze week heb ik meegeholpen de scholieren te begeleiden in hun concepten en bij het filmen zelf, waarbij ik het camerawerk deed, maar de scholieren wel zelf het filmpje liet maken.

Dat verliep goed, en op zich is de week mij ook wel bevallen. Maar ik denk niet dat workshops geven echt iets voor mij is om in de toekomst zelf te gaan doen.

PIETER NIEUWLAND ID-WEEK

Een hele week lang komen de leerlingen uit 4 VWO van het Pieter Nieuwland College over de vloer bij Nowhere. Zij volgen workshops in het kader van het ID-project (ID van indentiteit). In de workshops gaan zij een week lang aan de slag met vragen rondom identiteit: wie ben ik? wat kan ik? wat wil ik? Aan het eind van de week presenteren zij zichzelf aan hun klasgenootjes. De workshop waar ze uit kunnen kiezen bestaat uit de creme de la creme van het workshopseizoen van deze herfst:

! Film door Opslaan Als ! Stop Motion door Tobias Krasenberg ! Theater door Akwasi ! Fashion door Sonja ! Poetry door Wonder ! Dans door Don’t Hit Mama ! Tijdschrift maken door Reload ! Music Lab met Rebecca Lobry en MC Complex ! Painting met Omar Pasha !

voor meer informatie: www.nowhere.nl

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

