48 hour project

In het laatste weekend van september was het 48hour project van het NFF. Aron van Valen is clipmaker en fotograaf en deed mee aan dit project. Kevin van Opslaan Als hielp ook mee aan de film en ik ging mee om een making-off te maken.

Het begon vroeg in Amsterdam vanwaar we met de auto naar Soest reden om daar in de bossen te gaan filmen. Ik heb vanaf het beging gepoogd alles te registreren, maar raakte al snel door mijn geheugenkaartje heen. Waardoor ik op de helft van de dag al met een volle kaart zat. En omdat ik ook geen vragen had gesteld aan de crew of de acteurs, was het moeilijk iets van het materiaal te maken.

Wat uiteindelijk betekende dat ik er geen making-of van kon maken, en ik hier wel van mijn fouten kon leren.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

